27 Mayıs 2014 Salı

sil baştan

Sil Baştan 

Gücün var mı sevgilim,
Derin sularda inci tanesi aramaya?
Cesaretin kaldıysa
Hala benle aşktan konuşmaya
Söyle canım sevgilim
Hayat bize oyun oynuyor olabilir mi?
Yorgun gibi bir halin var
Duyguların karışık olabilir mi?
Sil baştan başlamak gerek bazen
Hayatı sıfırlamak
Sil baştan sevmek gerek bazen
Herşeyi unutmak
Sanki bugün son günmüş gibi
Dolu dolu yaşamak istiyorum ben
Her ne çıkarsa yoluma
Selam verip yürümek istiyorum ben
Sil baştan başlamak gerek bazen
Hayatı sıfırlamak
Sil baştan sevmek gerek bazen
Herşeyi unutmak 


http://www.youtube.com/watch?v=U1SDMq06yDw





unutmak ne büyük lüks ne büyük şans yeniden başlamak bahşedilen bir mucize...

mucizelere inanıyorum ben...
I believe in miracles...



 ne şebnem ne kibariye bu şarkıyı güzel yapan varolan sesinle avazın çıktığı kadar bağırarak kendi kendine söylemek bence....




ha bide The Cardigans versiyoonu vardır ki tdından yenmez oldu olacak onu da yazayım iyi mi?



    ERASE AND REWIND


Hey, what did you hear me say?

You know the difference it makes

What did you hear me say?

Yes, I said it's fine before

I don't think so no more

I said it's fine before

I've changed my mind,

I take it back

Erase and rewind

'Cause I've been changing my mind

I've changed my mind

So where did you see me go?

It's not the right way, you know

Where did you see me go?

No, it's not that I don't know

I just don't want it to grow

It's not that I don't know

I've changed my mind, I take it back...







sildim başa sardım temiz bir başlangıç yaptım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder