11 Ocak 2014 Cumartesi

çocukluk

ilk defa sirke gittim içimdeki Hayvan hakları koruyucusu buna karşı çıksa da rüyamda sabaha kadar işkence gören hayvanlar için ağlasamda (özellikle öldürülen fil yavrusu kısmı çok acıklıydı ) bu kadar mutlu olacağımı tahmin edemezdim. kendimi affettim mi hayır :( ihanetim bir ömür benimle yaşayacak,çemberden atlayan kaplanın o raddeye gelebilmek içim maruz kaldığı refleks kırılması onu artık vahşi doğanın korkutucu hayvanı olmaktan çıkarıp kocaman dişsiz bir kedi haline getirdi ve ben bunu izleyerek bu olayı pekiştiren uyaranlardan biri oldum şaşkınlik nidalarım ve alkışlarımla :( özür dilerim çok özür dilerim...
bunlarda sirk gerçekleri ...sirkte yaşanan hayvan istismarı... bu günah çıkarma yazısı kim için neden yazıldı bilmiyorum ama işte "bitter sweet life" ...

2 yorum:

  1. balım üzülme,senin yapabileceğin bir şey yokki,o işten de ekmek yiyenler var napacan :(

    YanıtlaSil
  2. Öyle mutsuzum ki sirkte hissettiğim acı solda 0 artık, dğn gece gözlerimin önünde çok sevdiğim sokak köpekleri çok sevdiğim tüylüyumoş kedimi öldürdü... Bütn gün koma halinde yaşadım, doğal seleksiyon deniyor bu cinayete ama benim içim yanıyor...

    YanıtlaSil