15 Ocak 2014 Çarşamba

ahh misss kokular

bir oda hatta ev dolusu parfümüm olsa yinede yetmez bana the world is not enough but its such a perfect place to start ..... geldi takıldı dilimin ucuna birden...2014 e mesajlar 1: sevgili evren senden istediğim parfümler aşağıdaki gibidir, ki biliyorum istesem hepsini alırım ama ben bunları tatlı tesadüflerle hoş sürprizlerle renkli anılarla dünyayı gezerek almak istiyorum...
işte ilk bakışta burnumun kımıl kımıl olduğu cennet vadeden kokular... bütün gün douglas gibi tekin acar gibi mismismis kokmak ne kadar güzel olurdu kim bilir? acaba önceki hayatımda simyacı mıydım ?

2 yorum:

  1. Chanel no 5 kullandım ve bayılmıştım cidden..
    Diğer kokuları da çok merak ettim bir denemek lazım..
    Sevgiler ve selamlar..:))

    YanıtlaSil
  2. aaa canımmm kimsenin okuyacağını tahmin etmemiştim serbest atış poligonu gibi kullanıyorum burayı :) amaç sevdiğim blogları okuyup destek olmak :)
    chanel no 5 efsane zaten, üretildiği günden beri hep moda ikonları markanın yüzü oldu.Ben sadece florabotanica yı kullanmadım yukarıdakilerden,onun dışında hepsini gönül rahatlığıyla önerebilirim yürüdüğün koridorda insanların durup derin nefes almasını sağlayan kokular hepsi :):):) sevgiler canım: )

    YanıtlaSil